اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی
دسته بندی محصولات
کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

مقاله پرسش مهر 98-97رئیس جمهور کاملترین و دقیقترین نمونه موجود در اینترنت و فضای مجازی

مقاله پرسش مهر 98-97رئیس جمهور کاملترین و دقیقترین نمونه موجود در اینترنت و فضای مجازی

مقاله پرسش مهر 98-97رئیس جمهور کاملترین و دقیقترین نمونه موجود در اینترنت و فضای مجازی با فرمت ورد و قابل ویرایش در 37 صفحه

مقاله پرسش مهر 98-97 در راستای پرسش مهر شماره 19 نوزدهم رئیس جمهور تدوین شده و قابل ارائه به جشنواره ها و آموزش و پرورش می باشد.

آنچه در این مقاله خواهید دید عبارت است از :

فهرست مطالب

چکیده 8

مقدمه. 9

بیان مسئله. 10

تداوم بی احترامی به دیگران. 11

گفتاری در معنای تحیت... 14

آیات کریمه قرآن. 16

بحث روایتی.. 17

انسان اخلاقی و کرامت انسانی.. 21

انسان‌های محترم و قابل احترام. 24

چگونه احترام بگذاریم؟. 25

احترام به افكار و مقدسات یكدیگر. 27

الف) پذیرش دو طرف یا چند طرف: 27

ب) اصل آگاهى و علم: 28

ج) لزوم پذیرش اختلاف اقوام، ملل و زبان‌ها: 29

همبستگی.. 30

د) امكان حصول تفاهم و وحدت: 30

ه) آزادى فكر و اندیشه و انتخاب راه: 31

و) خوش بینى نسبت ‏به دیگران: 33

ز) جدى گرفتن پیام گفت و گو: 33

ن) احترام به افكار، فرهنگ و مقدسات یكدیگر: 34

نتیجه گیری.. 35

منابع و ماخذ. 37

چکیده

اختلاف نظر چه در جامعه و چه در مدرسه در بين گروه‌هایی مثل دانش آموزان يكي از عوامل مهم تغييرات اجتماعي گروهي و فردي محسوب مي‌شود و يك امر مورد نیاز در جامعه و مدرسه به شمار مي‌آيد. زيرا نمي‌توان گفت همه دانش آموزان يك مدرسه یک شکل و با یک طرز فکر هستند و يك خط فكري را دنبال مي‌كنند و عقايد و نظرات مشتركي دارند. وجود اختلاف نظر و تفاوت افکار و طرز فکر در یک مدرسه يك امر طبيعي است. اگر اين امر در درون مدرسه و مشکلات ناشی از آن در آن تأثيرات زيادي بر جاي گذارد خشونت، قهر و بسياري از اين رفتارها بيشتر مي‌شود در مقابل شادي و نشاط كاهش پيدا مي‌كند. و این برای محیط هایی چون مدرسه ناخوش آیند است.هنگامي كه دانش آموزی تك بعدي به مسئله نگاه می کند و حرف خود را مبنا قرار مي‌دهد و ديگران را سركوب مي‌كند او توانايي پذيرش عقايد مخالف را ندارد و اين موضوع مربوط به شخصيت پرورش يافته وي مي‌شود.بنابراين تضاد بين دانش آموزان مدرسه تا حد زيادي ايجاد شكاف خواهد كرد. ريشه بسياري از اختلافات عميق در اين مسئله وجود دارد و در موارد حادتر اگر از حد معين تجاوز كند به مشکلات بیشتری می انجامد.تحمل اين مسئله که به پرسش مهر 98-1397رئیس جمهور انجامید به عقايد و مخالفت‌هاي ديگران، تربيت افراد، سطح تحصيلات، ميزان اعتقادات و باورهاي ديني بستگي دارد. اينكه شخصيت فرد در چه خانواده‌اي پرورش يافته از اهميت برخوردار است. در مقاله حاضر تصمیم داریم به این مسئله و راهکار های برطرف نمودن آن پرداخته و عوامل موثر در پیگیری و برطرف نمودن این مشکل را بررسی کنیم.

کلیدواژه : پرسش مهر 97, پرسش مهر 98-97, پرسش مهر 98-1397 , پرسش مهر نوزدهم , پاسخ به پرسش مهر 97 , پاسخ به پرسش مهر 98-1397 , مقاله پرسش مهر نوزدهم , مقاله پرسش مهر 97 , تحقیق پرسش مهر 97, پرسش مهر 98-1397 رئیس جمهور

 


اشتراک بگذارید:

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
jaygozin1_1702505_7238.zip3.1 MB