کافی نت دانشجو (فرهنگیان )

اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی

کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات26

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

چکیده

یکی از مهم ترین واساسی ترین سوالاتی که در ذهن کارشناسان و دبیر های واقعی نقش بسته است ،آن است  که چگونه می توان مفاهیم آموزشی را در ذهن مخاطبین نهادینه کرد وهریک از آنان به فراخور تجربه وحوصله خود راه حلی را برای برون رفت از چالش پیش  رو پیشنهاد می کنند. ازجمله ،موضوعاتی که مطرح می شود  مساله نقش تکنولوژی آموزشی در تسهیل آموزش هاست.  این گونه دبیران از برنامه ها ووسایل کمک آموزشی بیشتر از از همکاران خود استفاده می کنندو اغلب خود  مبادرت به ساختن ابزارها ووسایل کمک آموزشی می نمایند.چنین دبیرانی قادرند از کمترین امکانات بیشترین  بهره برداری ها را بنمایند.  با توجه به مطالب ذکر شده اینجانب … دبیر علوم تجربی آموزشگاه …. نیز برای علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس علوم تجربی سعی نموده ام که از روش سخنرانی ومتکلم وحده بودن در کلاس خارج شده واز وسایل کمک آموزشی  وتدوین مطالب علوم تجربی  به صورت powerpoint  و فیلم آموزشی و انواع روش های مشارکتی استفاده نموده وکلاس فعال وبا نشاط داشته باشم تا دانش آموزان با میل ورغبت بیشتری در کلاس  درس حاضر شوند. 

     توصیف وضعیت موجود:

اینجانب … دبیر علوم تجربی آموزشگاه …..مدت 25 سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم .و هم اکنون در آموزشگاه ریحانه در سمت دبیر علوم تجربی تدریس می کنم. مساله ای که بنده با آن مواجه شدم وباعث شد که تغییراتی در کلاسم ایجاد کنم هر ساله در پایان هر دو نیم سال (اول ودوم ) از دانش آموزان می خواهم که نقطه نظرات خود را در قالب نظرا ت ، انتقادات و پیشنهادات  در مورد روش تدریس بنده ارائه دهند پس از جمع آوری به این نتیجه رسیدم که دانش آموزانم به درس علوم تجربی کمتر توجه نشان می دهند  ونمره ارزشیابی های مستمر آنان در این درس کمتر است و در فعالیت های گروهی شرکت نمی کنند .به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه  انجام دهم.   -  چرا دانش آموزان به درس علوم تجربی  علاقه چندانی ندارند؟     -  آیا شیوه تدریس بنده یا  دبیران سال های قبل سبب بی انگیزه نمودن آنها به درس علوم تجربی  شده است؟  -  عدم آشنایی دانش آموزان به نحوه  ی مطالعه این درس ،سبب بي علاقگي آنها به اين درس شده است ؟  -  عدم توجه به ارزشیابی  های مستمر وتکوینی در یادگیری درس علوم تجربی  تاثير داشته است ؟  -  عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی درتدریس توسط دبیران موثر بوده است ؟  -  چگونه می توان دانش آموزان را به درس علوم تجربی  علاقه مند سازم؟  اینها سوالاتی بودند که باید پاسخ آنهارا پیدا کرده وراهکارهای مناسب برای آنها پیدا می کردم. ارزشیابی بخشی از فرایند یاددهی - یادگیری است. همه دست اندرکاران امور آموزشی وتربیتی با کلمه ارزشیابی  و امتحان آشنایی دارند . اگر بگوییم که ارزشیابی حلقه مفقوده یادگیری محسوب می شود زیاد به خطا نرفته ایم چرا که از یک نظر ارزشیابی آخرین حلقه از فعالیت های آموزشی دبیر وبرنامه درسی محسوب می شود واز نظر دیگر ارزشیابی در روش های فعال تدریس علوم تجربی باید مقدم واستمرار دهنده برنامه های درسی وفرایند تدریس شمرده شود.  همه گمان می کنند که ارزشیابی مخصوص اندازه گیری دانش ها ومهارت ها ی دانش آموزان از مطالب مطرح شده در کلاس درس است در حالی که ارزشیابی باید شامل برنامه درسی وفعالیت های دبیر در کلاس ونحوه  تدریس وی نیز می باشد وبه عنوان ابزاری برای درک نقایص برنامه وروند تدریس ویادگیری دانش آموز به کار رود.حال می توان گفت که ارزشیابی بخشی از فرایند یاددهی – یادگیری است وجدا از آن ودر انتهای آن قرار نمی گیرد.



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
89_301578_7029.zip44.4k





اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا پایه اول راهنمایی را برطرف کنم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا پایه اول راهنمایی را برطرف کنم؟ دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا پایه اول راهنمایی را برطرف کنم؟بافرمت ورد وقابل ویرایش اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد چکیده جغرافیا یک دانش است که ما را با محی ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,750 تومان

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموز فاطمه را حل کنم.

اقدام پژوهی چگونه توانستم  مشکل افسردگی دانش آموز فاطمه را حل کنم. دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم  مشکل افسردگی دانش آموز فاطمه را حل کنم.بافرمت ورد وقابل ویرایش اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد چکیده      تفاوت عمده ی همه ی مکتب های مادی با اد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,750 تومان

اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزم رابرطرف کنم.

اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزم رابرطرف کنم. دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزم رابرطرف کنم.بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات25 اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد چکیده :     این پژوهش با هدف حل مشکل اخلاقی ورفتاری د ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,750 تومان

اقدام پژوهی چگونه توانستم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم  یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟ دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم  یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟بافرمت ورد وقابل ویرایش اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد چکیده: هدف از این مطالعه و اقدام پژوهی تثبیت و یادگیری نماز در د ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,750 تومان

اقدام پژوهی چگونه توانستم در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کنم.

اقدام پژوهی چگونه توانستم در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کنم. دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کنم.بافرمت ورد وقابل ویرایش اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد ((چکیده)) ضعف وکم کاری که دانش آموزان درساعت انشا ونگارش ازخود نشان م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,750 تومان

اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم

اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم ؟بافرمت ورد وقابل ویرایش اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد چکیده: پزوهش حاضر با مروری از کتابها و ادبیات موجود درباره مشگل عدم ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,750 تومان

اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم؟بافرمت ورد وقابل ویرایش اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد چکیده : این پژوهش در سالتحصیلی 91 – 90 ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,750 تومان