کافی نت دانشجو (فرهنگیان )

اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی

کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه اول آموزش عدد8

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه اول آموزش عدد8

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه اول آموزش عدد8کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 25

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است

آموزش عدد8

  نام درس:ریاضی                                      موضوع:آموزش عدد  8                                                 پایه:اول  مدت :20دقیقه             تعداد فرا گیر:20  نفر               مکان :مدرسه          شیوه تدریس:دانش آموز محوری      هدف کلی:  دانش آموزان با عدد 8 آشنا شوند  هدف جزئی :  1.نماد عداد 0-8را بشناسد  2.به مفهوم عدد 0-8پی ببرد  3. به مفهوم افزایش یک مجمعه پی ببرد  هدف رفتاری:  با توجه به اینکه فراگیران تا صفحه 74خوانده اند بتوانند:  1.اعداد1تا7را میدانند و میشناسند  2.عدد قبل از 8را که7است رامیشناسند  3.دانش آموزان میتوانند به اعداد 1تا 7 را به ترتیب بنویسند.  4.دانش آموزان باید بتوانند عدد8را بنویسید  مواد ووسایل آموزشی:    گروه بندی – کارت صد آفرین-تخته- کتاب ریاضی-چینه ها –وسایل داخل کیسه – فلش کارت اعداد   روش تدریس:    یاد دهی و یادگیری - قصه گویی-نمایش – پرسش و پاسخ – کار گروهی  فعالیت آغازین:    سلام و احوال پرسی گرم و صمیمی با دانش آموزان می کند.    حضورو غیاب دانش آموزان –دیدن تکالیف-رسیدگی به تکالیف - پرسش ازدرس گذشته  .تالیف برای دانش آموزان.    شکل سازی دانش آموز با عدد 7 است.  تکالیف را نگاه کرده و نکات مثبت را مورد تشویق و غلط ها را برای آنها توضیح میدهیم و درباره درس گذشته    ازآنها سوال میکنیم.  آماده سازی و ایجاد انگیزه:  برای دانش اموزان قصه وداستانتعریف کرده و دراین زمان که عکس 5 زنبور زرد و 2زنبور قرمز را به تابلو    چسبانده واز آنها سوال میکنیم مثلا چند تا زنبور زرد داریم . چند تا قرمز.    5تا زنبور زرد و دوتا زنبور قرمز میشود چند تا...........تا به آموزش عدد 8برسیم  گروه بندی:  دانش آموزان را گروه بندی میکنیم(اختیاری)    ارزشیابی شخیصی:سپس گام به گام میزان فراگیری را مورد سنجش قرار میدهیم  گام اول:  ازدانش آموز خواسته میشود :به سوالات زیر پاسخ دهند.    5تا لیوان قرمز و 3تا لیوان آبی می شود ,چند تا    5تا کلاه سبز و 3تا کلاه قرمز می شود ,چند تا  گام دوم :     برای دانش آموزان درباره عدد 8 یک قصه میگویم    گام سوم:    از دانش آموزان خواسته میشود عدد 8 را در خانه تمرین کنند.    ارزشیابی تکوینی:  در حین تدریس نمونه هایی می دهیم تا آنها تمرین کنند.    پرسش هایی که می شود 5تا کلاه داشتم 3تاهم بیاید روشمیشود چند تا    جمع بندی:از دانش آموزان پرسیده می شوددرس امروز چی بود:    چه فهمیدید درباره عدد 8بود ازپلیین به بالاوبعد به سمت پایین    ارزشیابی پایانی:    ازدانش آموزا خواسته میشود که عدد 8 تمرین کند.     تکلیف :    عدد 8 را درخانه تمرین کنند

آنچه در این مجموعه وجود دارد:
چکیده
مقدمه  
بیان مسئله
تبین ضرورت و اهمیت موضوع
یک دوره درس پژوهی
برنامه ریزی درس پژوهشی
اهداف کلی
هدف درس پژوهی
حیطه عاطفی
نحوه تقسیم کار
ویژگی های طرح درس ( سناریو  )
زمان بندي نحوه اجرا
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
ارزشیابی تدریس
طرح درس
تدریس اول
*بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه
جلسه دوم درس پژوهی
تعیین امکانات مورد نیاز
ارزشیابی تدریس
معایب تدریس :
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی
ارایه گزارش پایانی
دیدگاه اعضای شرکت کننده در درس پژوهی پیرامون نقاط قوت و ضعف
راهبرد های یاد دهی – یادگیری
ابزار و امکانات مورد نیاز گروه
چالش های فرا روی گروه :
روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی:
امکانات مورد نیاز گروه
نتایج حاصله:
فهرست منابع و مآخذ :



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک مالی به ایتام و کودکان بی سرپرست

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
148_463199_8938.zip4.6 MB