کافی نت دانشجو (فرهنگیان )

اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی

کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

دانلود درس پژوهی هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی درس صبح روز بعد

 دانلود درس پژوهی  هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی درس صبح روز بعد

 دانلود درس پژوهی  هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی درس صبح روز بعد کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 26

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است

  هدف کلی:

پی بردن به اهمیت سلامتی در هر شرایطی    اهداف جزئی:  1.     آشنایی دانش آموزان با شرایط آب و هوایی  2.     آشنایی دانش آموزان برای حفظ سلامتی و تندرستی    اهداف رفتاری  1.     مطالب آموخته شده ازاین درس را در زندگی روزمره خود به کار برد  2.     فواید زمستان را بداند  3.     از یک روز برفی تصویری نقاشی کند  4.     ضرورت آگاهی داشتن هرکاری به وقت خودش     وسایل تدریس:  تخته- گچ- فرم های (1) و (2).  ارزشیابی تشخیصی:  معلم از دانش آموزان در مورد بیماری سرماخوردگی و علت های آن و راههای پیشگیری آن را می پرسد.    آماده سازی ( ایجاد انگیزه ):  در این مرحله معلم می تواند یکی از روزهای سرد زمستان که در حال بارش برف است را برای دانش آموزان مثال زده و کارهایی که در این روز می توان انجام داد، اعم از کارهایی که موجب لذت بردن و تفریح و شادی و کمک کردن و غذا دادن به حیوانات و پرندگان است.    روش تدریس:  پرسش و پاسخ گروهی    ارائه درس جدید:  معلم فرم شماره (1) با سوالات زیر که از قبل آماده کرده را در بین دانش آموزان توزیع می کند تا به صورت فردی پاسخ گو باشند.  1- در روز برفی چه کارهایی می توان انجام داد؟  2- فصل زمستان را چگونه می بینید؟  3- در یک روز برفی هنگامی که به منزل می رسید چه گونه کارهایتان را نظم می دهید؟  در مرحله دوم: معلم فرم شماره 2 را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد تا به صورت فردی گزینه های هر پرسش رادسته بندی کنند. ضمناً نقطه چین درنظر گرفته شده در پایان هر سوال برای ارائه نظر اجمالی دانش آموزان است که باید به آنها یادآوری شود.  فرم شماره(2)  1- در روز برفی چه کارهایی می توان انجام داد؟   الف) می توان برف بازی کرد  ب) می توان آدم برفی درست کرد  ج) در جای گرم و کنار بخاری استراحت کرد.  د)..............................  2- فصل زمستان را چگونه می بینید؟  الف) ایام سرد و سخت  ب) ایام سفید و زیبا  ج) فصلی دیگر ازفصلهای خوب خدا  د) .........................  3- در یک روز برفی هنگامی که به منزل می رسید چه گونه کارهایتان را نظم می دهید؟  الف) با یک برنامه ریزی درست و صحیح  ب) اول سراغ تلویزیون رفته  ج) ابتدا سراغ بازی رفته تا خستگی آن روز خارج شود  د) ........................  درمرحله سوم: در این هنگام گروههای 4 تا 5 نفره را تشکیل داده و هر گروه مناسب ترین گزینه را در هر سوال طبق نظر گروه انتخاب و روی تابلو داخل جدول می نویسد.  در مرحله چهارم: اختلاف نظر گروهها روی گزینه های انتخاب شده با رهبری معلم بحث  می شود و هر گروه از نظرات خود دفاع می کند.  در مرحله پنجم: در این مرحله فراگیر سوالات فرم شماره(2) را با توجه به نقد گروهی رتبه بندی می کند.    جمع بندی مطالب  معلم با توجه به پاسخ سوالات مطالب را جمع بندی می کند و به دانش آموزان خلاصه مطالب را به دانش آموزان ارائه می دهد.    ارزشیابی پایانی  معلم تعدادی سوال در مورد فصل زمستان و ارزشهای این فصل و همچنین نکات مهمی که باید از نظر بهداشتی و سلامتی رعایت کرد از فراگیران می پرسد .    تعیین تکلیف  1- معلم از دانش آموزان می خواهد که برای جلسه بعد متن درس را کامل خوانده و دو قسمت «پاسخ بده» و «تکمیل کن» را پاسخ دهند.  2- و همچنین از دانش آموزان می خواهد که برای جلسه بعد اگر خاطری خوب یا بدی ازفصل زمستان دارند را یادداشت کرده و برای دیگر دوستان قرائت کنند.

آنچه در این مجموعه وجود دارد:
چکیده
مقدمه  
بیان مسئله
تبین ضرورت و اهمیت موضوع
یک دوره درس پژوهی
برنامه ریزی درس پژوهشی
اهداف کلی
هدف درس پژوهی
حیطه عاطفی
نحوه تقسیم کار
ویژگی های طرح درس ( سناریو  )
زمان بندي نحوه اجرا
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
ارزشیابی تدریس
طرح درس
تدریس اول
*بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه
جلسه دوم درس پژوهی
تعیین امکانات مورد نیاز
ارزشیابی تدریس
معایب تدریس :
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی
ارایه گزارش پایانی
دیدگاه اعضای شرکت کننده در درس پژوهی پیرامون نقاط قوت و ضعف
راهبرد های یاد دهی – یادگیری
ابزار و امکانات مورد نیاز گروه
چالش های فرا روی گروه :
روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی:
امکانات مورد نیاز گروه
نتایج حاصله:
فهرست منابع و مآخذ :



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
160_463262_8513.zip4.6 MB