کافی نت دانشجو (فرهنگیان )

اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی

کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی شناخت شکل های هندسی

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی شناخت شکل های هندسی

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی شناخت شکل های هندسی کامل و آماده بافرمت ورد قابل ویرایش تعدادصفحات 26

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است

  هدف کلی:

شناخت شکلهای هندسی  هدف جزئی:  1-دانش آموز شکلهای هندسی را تشخیص دهد.  2-دانش آموز شکلهای هندسی را با هم مقایسه کند.  3-دانش آموز شکلهای هندسی را رسم کند.  هدف رفتاری:  1-دانش آموز بتواند در کلاس درس و بدون کمک معلم یکی از اشکال هندسی را رسم کند.  2-دانش آموز بتواند در مدت زمان 5 دقیقه در کلاس درس شکل مستطیل را کشیده و آن را رنگ کند.  3-دانش آموز بتواند با استفاده از شکلهای هندسی یک تصویر بسازد.  4-دانش آموز شکلهای مشابه هندسی را در اطراف خود دیده و نام ببرد.  5-دانش آموز بتواند تعریف شکلهای هندسی را به صورت مجزا بیان کند.  حیطه کلامی :  دانش آموز بتواند تعریف شکلهای هندسی را بیان کند.  دانش آموز بتواند شکلهای هندسی را توضیح دهد.  حیطه مهارتهای ذهنی :  1-دانش آموز بتواند با استفاده از شکل های هندسی تصاویری را طراحی کند.  2-دانش آموز بتواند شکل های هندسی را از همدیگر تمایز دهد.  3-دانش آموز بتواند هر کدام از شکلهای هندسی را با هم ترکیب کند.  حیطه شناختی :  1-دانش آموز بتواند با استفاده از شکلهای هندسی یک ماکت حیوان بسازد.  حیطه نگرشی:  هر کدام از دانش آموزان در مورد یکی از شکل های هندسی اظهار نظر کنند.  دانش آموز با علاقه بر سخنان معلم گوش می دهد.  هر کدام از دانش آموزان در مورد شکل های باهم بحث کنند.  مهارت حرکتی :  دانش آموز با استفاده از شکل های هندسی یک ماکت حیوان بسازد.  دانش آموز با دقت یکی از شکل های هندسی که خط تقارن دارد را ببرد.  ابزار و وسایل:  کتاب- گچ- تخته- کاغذ رنگی- نمونه ماکت ساخته شده حیوان یا انسان با استفاده از اشکال هندسی- کیت های آموزشی اشکال هندسی – حلقه بازی- قاب عکس- توپ    برقراری ارتباط:  سلام و احوال پرسی با دانش آموزان و خواندن دعای شروع کلاس- بررسی وضعیت جسمانی و روحی- حضور و غیاب دانش آموزان  ایجاد انگیزه:  بردن ماکت حیوان به کلاس که از شکل های هندسی- دایره- مستطیل- مثلث و غیره درست شده است به کلاس می آوریم و یا یک ماسک درست می کنیم که باعث ایجاد انگیزه می شود.  ارزشیابی ورودی:  در مورد درس گذشته که آموزش تفریق اعداد دو رقمی بدون انتقال بوده است چند تمرین تفریق را پای تابلو می نویسیم از دانش آموزان می خواهیم که آنها را حل کنند اگر اشکالی داشتند آنها را رفع کنیم.

آنچه در این مجموعه وجود دارد:
چکیده
مقدمه  
بیان مسئله
تبین ضرورت و اهمیت موضوع
یک دوره درس پژوهی
برنامه ریزی درس پژوهشی
اهداف کلی
هدف درس پژوهی
حیطه عاطفی
نحوه تقسیم کار
ویژگی های طرح درس ( سناریو  )
زمان بندي نحوه اجرا
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
ارزشیابی تدریس
طرح درس
تدریس اول
*بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه
جلسه دوم درس پژوهی
تعیین امکانات مورد نیاز
ارزشیابی تدریس
معایب تدریس :
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی
ارایه گزارش پایانی
دیدگاه اعضای شرکت کننده در درس پژوهی پیرامون نقاط قوت و ضعف
راهبرد های یاد دهی – یادگیری
ابزار و امکانات مورد نیاز گروه
چالش های فرا روی گروه :
روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی:
امکانات مورد نیاز گروه
نتایج حاصله:
فهرست منابع و مآخذ :



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
164_468850_3181.zip4.6 MB