کافی نت دانشجو (فرهنگیان )

اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی

کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

دانلود درس پژوهی پایه پنجم ابتدایی کشور ترکمنستان

 دانلود درس پژوهی پایه پنجم ابتدایی کشور ترکمنستان

 دانلود درس پژوهی پایه پنجم ابتدایی کشور ترکمنستان کامل و آماده بافرمت ورد قابل ویرایش تعدادصفحات 25

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است

هدف کلی ←

پرورش انیان فراملی( انسانی با اطلعات جغرافیای جهانی)  اهداف جزیی                       1- وضعیت طبیعی کشور ترکمنستان را در دو جمله بیان کند(رود، کوه –  همسایه ها- بیابان- جلگه)       دانش ←     2- وضعیت انسانی ودینی ترکمنستان را بررسی کنید و در یک سطر توضیح دهید.                            3-  وضعیت اقتصادی کشور ترکمنستان را توضیح دهید.     1-    نسبت به آیین وآداب رسوم مردم ترکمنستان علاقه نشان دهد.             نگرش ←              2- احساس خود را نسبت به ویژگیهای کشور ترکمنستان را بیان کند.                                                  3- گروه در پاسخ گویی به سوالات نوبت خود را رعایت کنند.                                                                                         1- کشور ترکمنستان را روی کره جغرافیا نشان دهد.         مهارت ←            2- در خواندن نقشه مهارت دارد.  3- اطلاعات خواسته شده ازکشورترکمنستان را روی نقشه به درستی نشان دهد.     روش تدریس: گروهی -  روش دریافت مفاهیم  وسایل مورد نیاز: نقشه کشور ترکمنستان- کتاب- کره جغرافیا  -         سلام واحوالپرسی- حضور و غیاب- بررسی تکالیف.  ایجاد انگیزه:    آوردن نقشه حین ورود به کلاس و کره جغرافی ( نقشه کشور ترکمنستان)  ارائه درس  ارزشیابی تشخیصی: پرسش از درس قبل همسایه های ایرانی- در شناخت همسایه ها ی چهار جهت کشور ایران.  گام اول: بچه ها درس امروز ما درباره ی کشور ترکمنستان است می خواهیم یک سری اطلاعات درمورد این کشور از قبیل ( رود- کوه- زبان – دین – شغل مردم- شهرها و تولیدات) برگه هایی که از قبیل نقشه این کشور تهیه شده را در اختیار گروها دانش آموزان قرار می دهیم و به آنها متذکر می شویم که خوب مطالعه کنند و اطلاعات خواسته شده را در جدول های طراحی شده یادداشت کنند.  موقعیت کشور ترکمنستان نسبت به ایران          پایتخت       مهم ترین رود       مهمترین محصول کشاورزی       دین     زبان     شمال شرق ایران       عشق آباد             آمودریا ( جیحون)                پنبه                اسلام     ترکمن     در همین حین معلم از دانش آموزان می خواهد اطلاعات بدست آمده از کشور ترکمنستان را روی مقوایی که در دست دارند یادداشت کنند تا در پایان درس در تابلوی مخصوص جغرافیا نصب گردد وتا دو هفته اطلاعات در معرض دید دانش آموزان باشد.  گام دوم: معلم جدولی را پایه تابلو می کشد و اطلاعات بدست آمده را در آن جدول یادداشت می کند تا یادگیری دانش آموزان عمیق تر شود و جزئیات را نیز مطرح می کند. کتاب از روخوانده شود و قدم به قدم به سوالات مطرح شده در متن نیز پاسخ گفته می شود.       گام سوم: از گروه ها به خاطر فعالیت خوبشان تشکر می کنیم و از هر گروه یک نماینده انتخاب می کنیم تا پای تابلو بیاید ودر مورد یک موضوع اطلاعات بدست آمده را دوباره بیان کند.  گروه1: وضع طبیعی کشور ترکمنستان  گروه2: وضع انسانی کشور ترکمنستان   گروه 3: وضع اقتصادی کشور ترکمنستان  گام چهارم: جمع بندی مطالب- در پایان معلم از مطالب گفته شده یک  نتیجه کلی را به دانش آموزان ارائه می کند در رابطه به کشور ترکمنستان تا یاد گیری آبها عمیق شود.  ارزشیابی پایانی: طرح سوالاتی از قبیل: 1- موقعیت جغرافیایی کشور ترکمنستان را مورد بررسی قرار دهید.2- وضعیت طبیعی3- وضعیت انسانی 4- وضعیت اقتصادی 5- آداب و رسوم 6- شهرها و پایتخت کشور ترکمنستان سوال می شود.  تعیین تکلیف: ترسیم نقشه کشور ترکمنستان و رنگ آمیزی آن و ارائه در جلسه ی بعد در کلاس درس.

آنچه در این مجموعه وجود دارد:
چکیده
مقدمه  
بیان مسئله
تبین ضرورت و اهمیت موضوع
یک دوره درس پژوهی
برنامه ریزی درس پژوهشی
اهداف کلی
هدف درس پژوهی
حیطه عاطفی
نحوه تقسیم کار
ویژگی های طرح درس ( سناریو  )
زمان بندي نحوه اجرا
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
ارزشیابی تدریس
طرح درس
تدریس اول
*بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه
جلسه دوم درس پژوهی
تعیین امکانات مورد نیاز
ارزشیابی تدریس
معایب تدریس :
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی
ارایه گزارش پایانی
دیدگاه اعضای شرکت کننده در درس پژوهی پیرامون نقاط قوت و ضعف
راهبرد های یاد دهی – یادگیری
ابزار و امکانات مورد نیاز گروه
چالش های فرا روی گروه :
روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی:
امکانات مورد نیاز گروه
نتایج حاصله:
فهرست منابع و مآخذ :



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک مالی به ایتام و کودکان بی سرپرست

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
172_468898_8457.zip4.6 MB