کافی نت دانشجو (فرهنگیان )

اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی

کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

دانلود درس پژوهی پایه پنجم ابتدایی کشور ارمنستان

 دانلود درس پژوهی پایه پنجم ابتدایی کشور ارمنستان

 دانلود درس پژوهی پایه پنجم ابتدایی کشور ارمنستان کامل و آماده بافرمت ورد قابل ویرایش تعدادصفحات 26

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است

هدف کلی:

پرورش دانش آموزان با اطلاعات جغرافیایی فرا ملی  اهداف جزیی:                                      1- موقعیت کشور ارمنستان را از لحاظ وضع طبیعی برسی کرده و در یک سطرتوضیح دهد. دانش ←   2- وضعیت اقتصادی کشور را بدقت بیان کند.                    3- کشور ارمنستان را از لحاظ وضع انسانی(دین- زبان- آداب ورسوم)                            1- به مشترکات دینی و مذهبی کشورش با کشور ارمنستان احترام می گذارد.  نگرش ←       2- در کار گروهی کنجکاو و فعال است.                          3- برای رسیدن به اطلاعات جغرافیایی دیگر کشورها( کشورهای همسایه)                          1- اطلاعات طبیعی کشور ارمنستان را از طریق نقشه به درستی به دست می آورد.  مهارت←        2- مرکز کشور ارمنستان با کشورهای همسایه را از روی نقشه نشان می دهد.                          3- در نقشه خوانی مهارت خاصی دارد.  روش تدریس: روش تدریس کارای تیم  وسایل مورد نیاز: نقشه کشور ایران- نقشه کشور ارمنستان- کره جغرافیا- کتاب  سلام و احوالپرس- بررسی تکالیف- حضور و غیاب  ارزشیابی ورودی:ارزشیابی از درس جمهوری آذر بایجان و همسایه های ایران  ایجاد انگیزه: آوردن نقشه و کره جغرافیا در کلاس  ارئه درس  گام اول: از نقشه کشور ارمنستان به تعداد دانش آموزان کپی می زنیم و در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم و از آنها می خواهیم بدقت به نقشه نگاه کنند و اطلاعات موجود در نقشه را به کمک راهنمای نقشه را بدرستی یاد بگیرند.  گام دوم: سوالاتی از همان نقشه و متن درس که مربوط به همان نقشه می شود را طراحی می کنیم و در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم و از آنها می خواهیم به صورت انفرادی به سوالات پاسخ بگویند.     هر سوال یک نمره  1- ارمنستان از غرب با کدام کشور همسایه است؟  2- بزرگ ترین دریاچه ی این قسمت چه نام دارد؟  3- مهمترن رود ارمنستان را نام برید؟  4- دین و زبان مردم ارمنستان را بنویسید؟  5- چرا اسم این کشور را ارمنستان انتخاب کرده اند؟  6- پایتخت کشور ارمنستان را بنویسید؟  7- مهمترین صنعت این کشور چیست؟  8- محصولات کشور ارمنستان را بنویسید؟  9- آب وهوای این کشور چه گونه است؟  10- این کشور از کدام سمت با ایران همسایه است؟  پس از پاسخگویی به سوالات برگه ها را جمع می کنیم و نمره انفرادی هر شخص را یادداشت می کنیم.  گام سوم: در این مرحله همان سوالات را در اختیار گروه ها ی سه نفره قرار می دهیم و از آنها می خواهیم با مشورت هم گروهی ها دوباره به سوالات پاسخ بگویند. و معلم جدول زیر را روی تابلو می کشد و نمرات را در  جدول قرار می دهد.

آنچه در این مجموعه وجود دارد:
چکیده
مقدمه  
بیان مسئله
تبین ضرورت و اهمیت موضوع
یک دوره درس پژوهی
برنامه ریزی درس پژوهشی
اهداف کلی
هدف درس پژوهی
حیطه عاطفی
نحوه تقسیم کار
ویژگی های طرح درس ( سناریو  )
زمان بندي نحوه اجرا
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
ارزشیابی تدریس
طرح درس
تدریس اول
*بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه
جلسه دوم درس پژوهی
تعیین امکانات مورد نیاز
ارزشیابی تدریس
معایب تدریس :
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی
ارایه گزارش پایانی
دیدگاه اعضای شرکت کننده در درس پژوهی پیرامون نقاط قوت و ضعف
راهبرد های یاد دهی – یادگیری
ابزار و امکانات مورد نیاز گروه
چالش های فرا روی گروه :
روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی:
امکانات مورد نیاز گروه
نتایج حاصله:
فهرست منابع و مآخذ :



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک مالی به ایتام و کودکان بی سرپرست

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
174_468906_9788.zip4.6 MB