کافی نت دانشجو (فرهنگیان )

اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی

کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

مقاله ی ترجمه شده ی رشته مدیریت استدلال مدیران

مقاله ی ترجمه شده ی رشته مدیریت استدلال مدیران

دانلود مقاله ی ترجمه شده ی رشته مدیریت استدلال مدیران thinking managersفایل ترجمه به صورت ورد وقابل ویرایش میباشد

برای دریافت رایگان اصل مقاله   اینجا کلیک کنید

استدلال مدیران

راز موفقیت : به همان اندازه كه قضيه نادرست كريستنسن اثبات مي شود،تشخيص راز موفقيت بيشتر از كتاب درسي مديريت اتخاذ مي شود. نوامبر2003 روبرت هلر انسان قرون وسطايي براي سنگ فيلسوفي جستجو كردكه مي توانست اصل فلز را به طلا تغيير شكل دهد.اغلب مديران و مؤسسان شركت يك اميد مشابه و معمولا بيهوده را دنبال مي كنند،اما نيازي نيست كه آن بيهوده باشد،از طريق نتايج شركتها دريك صنعت شناخته مي شود. آنها از فروش درسالهاي1994 -1976 شصت و دو ميليون دلاربدست آوردند،قيمت براي رقبايي كه سنگ را نيافته بودند،بيست مرتبه زمان بندي شد.اگرچه كه بقدر كافي متقاعدكننده نيست،فروش در شركت در گروه خسته و كسل تنها يك5/64 ميليون دلاراضافي را ميانگين مي گيرد : ميانگين موفقيت 9/1 بيليون دلاري – يك تفاوت 29 – رتبه اي است.آمارهاي اضافي از كتاب يك مديريت مشهورو درست نوشته كليتون ام 0 كريستنسن بدست مي آيد.آن عنوان واضحي است،مثله غامض بدعت گذار :زماني كه تكنولوژي هاي جديد باعث مي شوند شركت هاي بزرگ ورشكست شوند،عدالت را نسبت به پيغامش كمتر رعايت مي كنند كه در همه زمانها براي همه مديران و شركتها به كار برده مي شود و فقط براي بدعت گذاران نيست.سنگ فيلسوف كه در بالا درآمارهاي اضافي ذكرشد،بهرحال ابداع در تكنولوژي هاي در هم گسيخته است.رشد موفقيت جستجو شده از طريق عضويت بازارهاي كوچك آشكار شده است.در تضادبا اين،علامت گذاري هاي قبلي رشد رادر بازارهاي بزرگ دنبال كردند.هر دو گروه ريسك را قبول كردند.برندگان فرصتي داشتند كه درآن يك بازارآشكارشده براي تكنولوژي در هم گسيخته به هيچ وجه نبايدآشكارمي شد.بازندگاني كه خطر رقابتي مبارزه بر هند شركت هاي تاسيس شده در بازارهاي تاسيس شده را پذيرفتندو اولين درس اين بود كه اين اساسا استراتژي ضعيفي است. قضيه نادرست مديريت : بهرحال تمام كتاب، متقاعد كننده اين فرضيه است كه شركتهاي بزرگ بر روي اين حالت مسدود وقفل هستند. آنها توسط تقاضاهاي مشتري و فشارهاي رقابتي براي سرمايه گذاري كلان براي نگه داري نيروهاي موجود آنها تحت فشار قرارگرفتندو اگر ممكن بود مهارت بايد زياد شود.اين مساله افزايش را نسبت به قضيه نادرست كريستنسن ارائه مي دهد.توضيح قراردادي موقعي است كه اشتباه شركتهاي بزرگ در اين است كه آنها ازبي لياقتي، بروكراسي  تكبر ،رابطه فامیلی و اجرايي خسته كننده،طراحي ضعيف و خطوط،افق سرمايه گذاري كوتاه دوره رنج مي برند.بهرحال قضيه نادرست،بيان مي كندكه شركتهاي بزرگ بطور كامل يا نسبي در اعتبار تكنولوژي هاي در هم گسيخته شكست مي خورندنه تنها بدليل اينكه آنها خيلي ضعيف اداره مي شوندبلكه بدليل اين است كه مديريت انها عالي است. بنابراين چگونه اشتباهات رهبري را نسبت به تكنولوژي هاي در هم گسيخته جديد از دست دادند؟ آن به اين دليل بودكه آنها دقيقا آنچه را كه هر پروفسوردانشگاه تجارت بايداز توصيه و سفارش آن خوشحال باشد انجام دادند: 1 0به مشتري ها گوش كنيد 2 0سرمايه گذاري  در تكنولوژي هاي جديدي كه اين تقاضاهاي برخاسته مشتري ها براي اجرا را برآورده خواهد كرد،تجاوز كارانه است. 3 0مطالعه با دفت و ديدن و بررسي روشهاي بازار 4 0اختصاص دادن منابع به سرمايه گذاري هايي كه بهترين سودراقول و وعده مي دهند. نويسنده ،دستيار پروفسوردر دانشگاه تجارت هاروارد، پشت سرهم ازديسك درايوها(وسايل الكتريكي براي دادن و گرفتن اطلاعات از ديسك)كامپيوترها،خرده فروشي، ساخت فولاد، تجهيزات زمين لرزه و.........مثال مي زند.براي نشان دادن اينكه چگونه اين مديريت خوب مي تواند از عهده يك تكنولوژي از هم گسيخته برآيد،يك نفر يك طبقه بندي متفاوت ازمشتريها را معرفي مي كند.نوعا اينها بوسيله قيمتهاي پايين تر و بوسيله قابليت استفاده متفاوت جذب شدند كه كمك مي كند انواع جديد محصولات توليد شود.همچنين نوعا بدعت گذاران از هم گسيخته از هرچهارقاعده مديريت خوب كه در بالاذكر شد نافرماني مي كنند: 1 0 آنها به مشتري گوش نمي دهند زيرا آنها چيزي ندارند. 2 0 آنها انجام و اجراي كمترمحصولات را بجاي انجام و اجراي بيشتر محصولات توسعه مي دهند. 3 0 آنها به تحقيق بازار اطمينان ندارند زيرا در اين اوضاع آن بي فايده است. 4 0 آنها در بازارهاي كوچك،با فروشي كه از صفر تا بي مقدارمرتب مي شود،سخت كار مي كنند. آنها هنوزمي برند و زياد مي برند مثل موفقيتهايي كه در شروع ذكر شد.دلواپسي صنعت، ديسك درايوها مي باشد.استراتژي صنعت درليو 14 اينچي،قضيه كريستنسن را خلاصه مي كند.مصنوعات به فواصل بسيار بزرگ تكنيكي و مالي مي روندتا مشترياني كه همه چارچوب اصلي كامپيوترها را مي سازندرا راضي و خشنود كند.درايوهاي 8 اينچي توسط تازه وارداني مثل شوگارت،پاريام و كوانتوم معرفي شدند كه براي اين مشتري ها استفاده اي نداشتند. ديسك ها بازارشان را باميني كامپيوترها و سپس يك بخش خيلي كوچك پيدا كردند.بهر حال همانطوركه بخش رشد يافت و همانطور كه ديسكهاي 8 اينچي با اجراي هدف پايين ترمدلهاي  14 اينچي فرا رسيدند،بنا براين سازندگان بعدي ضرر ديدند وشكست خوردند.هنوز   اينچرها هرگز يك مدل 8 اينچي را معرفي نكردند.آنهايي كه دو سال بعد آن اطراف نبودند و سرانجام هر سازنده درايو 14 اينچي از صنعت رانده شد.اين تكراري نبود،زيراهر مديريت واقعي بي لياقت بود اما به اين دليل بود كه مخالف آن وجود داشت.درايوهاي 8 اينچي مابه التفاوتهاي كمترو يك بازاربسيار كوچكتررا پيشنهاد كردندو مشتري هاي آنها را نخواستند.كتاب بطور محكم وثابت مفهوم و معني شبكه ها را تصديق و تاييدمي كند كه درآن مشتري ها و حمايت كنندهيك سود سهم تجاري رادر يك تكنولوژي داده شده گسترش مي دهندكه اين تكنولوژي داده شده براي هر دو هدف آنها مناسب است و شاما اهداف سودده آنها است.حماقت ناديده گرفتن بازار جديد آشكارشده تنها در قدرت درك آنچه در گذشته اتفاق افتاده است،واضح و روشن مي شود.

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
5_482466_1587.zip42.4k