کافی نت دانشجو (فرهنگیان )

اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی

کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

گزارش کارورزی2 دانشگاه فرهنگیان درگیر نمودن دانش آموزان به مطالب درسی

گزارش کارورزی2 دانشگاه فرهنگیان درگیر نمودن دانش آموزان به مطالب درسی

دانلود گزارش کارورزی2 دانشگاه فرهنگیان درگیر نمودن دانش آموزان به مطالب درسیبه صورت کامل و اماده بافرمت  pdf  تعدادصفحات 34

 

این گزارش کارورزی به صورت کامل و آماده و شامل کلیه موارد مورد نیاز گزارش کار آموزی میباشد 

مقدمه

دوره ی کارورزی امكان و فرصتی برای آشنایی دانشجویان با محیط کار محسوب میشود. نه تنها باعث افزایش قابلیت های آنان برای اشتغال در آینده میشود بلكه به کارورزان قدرت انتخاب بیشتری در انجام وظایف ارائه شده میدهد. از همه مهمتر اینكه کارورزی میتواند به دانشجویان مهارت های شغلی مهمی را همانند برقراری ارتباط، تعهد کاری، وقت شناسی، حل مسئله، کار گروهی، خود مدیریتی، برنامه ریزی و سازماندهی و آشنایی با فناوری بیاموزد که امروزه برای شاغل شدن بسیار واجب و ضروری هستند. در ضمن کارورزی ممكن است به کارورز مهارتهایی را بیاموزد که ممكن است دارای آنها نباشد . کاروزی حتی باید به کارورزان کمك کند تا بفهمند از چه بخش هایی در یك زمینه ی شغلی خوششان نمی آید. درگیر نمودن دانش آموزان به مطالب درسی @yarebename1 6 درگیر کردن دانش دانش آموزان به مطالب درسی بهترین شیوه برای بالا بردن سطح دقت ویادگیری دانش آموزان است.معلم زمانی میتواند مطالب را بهتر و زودتر به دانش آموزان یاد بدهد که آنها را درگیر مطالب کند و در جریان تدریس با خود همراه سازد. معلمی که برای کارورزی پیش او میرفتم ،مهارت زیادی برای درگیر کردن دانش آموزان نداشت و فقط از روش سخنرانی استفاده میكرد و هیچ سوالی ار دانش آموزان ضمن تدریس نمی کرد. از جمله مواردی که باعث توجه دانش آموز به درس معلم می شود این است که معلم صفت برجسته یا خصوصیتی داشته باشد یا این که توجه به معلم خوشایند یا پاداش دهنده باشد.مثلا شاگردی که در کلاس به گفته های معلم با دقت توجه میكند در امتحان موفقتر از شاگردی است که به گفته های معلم بی توجه بوده است.در هر حال اگر مشاهده کننده به رفتار فرد الكو توجه نكند طبعا چیری از او نخواهد آموخت. معلم نباید همه ی اطلاعات را در اختیار دانش آموزان قرار دهد،بلكه باید به دانش آموز این امكان را بدهد که به فراسوی اطلاعات داده شده بروند این اظهار نظر دربین روان شناسان تربیتی به روش اکتشافی یا یادگیری اکتشافی معروف است. موضوع یادگیری اکتشافی نخستین بار به وسیله برونر مطرح شد یعنی زمانی که او با شور و هیجان زیادی از خود مختاری دانش آموز و ابتكار او دفاع می کرد. منتقدان مدعی اند که یادگیری اکتشافی با تاکید آن بر وادار کردن دانش آموزان به یافتن الگو ومسیرخود با استفاده از اطلاعات داده شده،اولا: وقت زیادی می گیرد ثانیا معلم را ازنقش اصلی خود که دادن اطلاعات و سازماندهی این اطلاعات است دور میكند. آموزش دادن یك رشته علمی به کسی،وادار کردن او به ازبر کردن و سپردن نتایج به ذهن نیست،بلكه هدف این است که به او بیاموزیم تا در فرایندی که امكان برقرار ساختن دانش راممكن می سازد،شرکت کند.ما به دانش @yarebename1 7 آموز با این هدف آموزش نمی دهیم که از او کتابخانه ی زنده ی کوچك بسازیم،بلكه هدف ما این است که دانش آموز را وادار کنیم که برای خود به ریاضی بیندیشد،موضوعها را مانند یك تاریخ دان بررسی کند ،ودر فرایند کسب دانش شرکت داشته باشد.دانستن یك فرایند است نه یك بازده.



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
2_514374_2188.zip712k