کافی نت دانشجو (فرهنگیان )

اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی

کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

گزارش کارورزی3 دانشگاه فرهنگیان پایه ششم ابتدایی

گزارش کارورزی3 دانشگاه فرهنگیان  پایه ششم ابتدایی

دانلود گزارش کارورزی3 دانشگاه فرهنگیان  پایه ششم ابتدایی بهد صورت کامل و آماده بافرمتPDF تعدادصفحات 10

این گزارش کارورزی به صورت کامل و آماده و شامل کلیه موارد مورد نیاز گزارش کار آموزی میباشد

مراحل طرح آموزشی:

1 – برقراری ارتباط: درمورد موارد استفاده از کسر در زندگی روزمره از جمله: در اندازه گیری مایعات، لوله 3 دقیقه( ( ]2k[ های آزمایشگاه و همچنین محاسبه خمس مال از درآمد صحبت می کنیم 2 – تجربه و تکالیف یادگیری: در قالب یک فعالیت گروهی دانش آموزان به ساختن یک مربع به عنوان یک . ]3k[ واحد کامل و تقسیم آن به واحدهای کوچکتر از یک واحد با استفاده از کاغذ یا مقوا خواهند پرداخت همچنین اسلاید چگونگی ضرب کسرها را برای بالابردن قدرت استدلال عینی دانش آموزان نمایش خواهیم 4[ . نحوه تقسیم بندی گروه ها نیز به این شکل خواهد بود که چون تعداد دانش آموزان 22 نفر است، k[ داد به پنج گروه 5 نفره و یک گروه 3 نفره تقسیم و تمامی گروه ها به ترتیب از 1 تا 6 شماره گذاری شوند؛ و اعضای هر گروه بر روی دو نیمکت به نحوی بنشینند تا به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند. این فعالیت ها 6[ ر اجرای آن نیز صورت گیرد. ) 11 k[ 5[ همزمان بین همه ی گروه ها انجام شود و نظارت ب k[ باید دقیقه( 7[ : حل مسائل مربوط به ضرب کسرها و پیدا کردن مساحت از طریق ضرب کسرها که k[ 3 – به کاربستن در کار عملی آن ها انجام می شود.) زمان این فعالیت به همراه مرحله 4 با هم 15 دقیقه( 2[ : با دادن کاغذ یا مقوایی به هر کدام از گروه های دانش آموزان، ازآن ها می k[ 4 – به اشتراک گذاشتن 12 رسم کنند و یک ضلع آن را به سه قسمت و ضلع دیگر را به چهار × خواهیم که در آن مربعی به ابعاد 12 قسمت مساوی تقسیم کرده و خطوط را به هم بچسبانند. در ادامه یک از سه قسمت ضلع اول و یک از چهار قسمت ضلع دوم را که محل طلاقی آن ها یکی است هاشور بزنند. حال از آن ها می خواهیم تا نظرشان را درمورد مساحت کل قسمت رنگ شده و چگونگی محاسبه آن بگویند. در این قسمت شاهد به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربیات افراد خواهیم بود تا به مفهوم ضرب کسر برسیم و گروه ها به نقد و بررسی نظرات یکدیگر می پردازند. با استفاده از همین روش ، ضرب دو عدد مخلوط نیز به دانش آموزان انتقال داده 15 دقیقه( می شود.) به همراه مرحله 3



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک مالی به ایتام و کودکان بی سرپرست

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
4_514963_8819.zip463k