کافی نت دانشجو (فرهنگیان )

اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی

کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلالات رفتاري و عاطفي و اضطراب میثم را در ساعت فیزیک کاهش دهم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلالات رفتاري و عاطفي  و اضطراب  میثم را در ساعت فیزیک کاهش دهم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلالات رفتاري و عاطفي  و اضطراب  میثم را در ساعت فیزیک کاهش دهم؟ بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 27

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

چكيده:  

    پژوهش نشان داده است كه عامل بسياري از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومي  مدرسه و كلاس درس است كه با اصلاح روش تدريس ، در ارزيابي و ارزشيابي قابل تضعيف مي باشد.   و اما پژوهش حاضر در مورد میثم دانش آموز پايه اول متوسطه است كه دچار اضطراب در كلاس و به خصوص در درس فیزیک است كه پس ازبرخورد با اين مسئله به جمع آوري اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربيات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزيه و تحليل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هايي به بهبود و كاهش اضطراب او پرداختم.

مقدمه:    

  اختلالات رفتاري و عاطفي دانش آموزان از مواردي است كه در سال هاي اخير، مورد توجه خاص دبیرين و اولياء تعليم و تربيت قرار گرفته است، توجه ويژه به اين مشكلات رفتاري و عاطفي از اين جهت مهم است كه توجه نكردن به آن و گسترش يافتن اين مشكلات در كلاس هاي درسي مانعي در جهت رسيدن به اهداف آموزشي و تربيتي در مدرسه و كلاس است.       ضمن اين كه موجب مي شود دبیران در كلاس درسي دچار مشكل شوند و باعث افت در عملكرد تحصيلي دانش آموزان نيز شود. اضطراب به عنوان يك مسأله شايع، حداقل به طور خفيف در اغلب دانش آموزان و نوجوانان به چشم مي خورد. بروز آن در مرحله حاد و شديد همراه با علايم و نشانه هايي چون دلهره، بي قراري، بي خوابي، عصبانيت، تشويش و نگراني و گوش به زنگ بودن، اشكال در تمركز حواس، احساس خستگي، تپش قلب و تنگي نفس، تغيير رنگ چهره و اندام ها، استرس، اختلال در فشار خون، تعريق سرد و گرم اندام، خيال پردازي، كابوس در خواب و بيداري و ... است. علل بروز آن نيز معمولاً كاهش مناسبات و ارتباطات عاطفي و عدم احساس امنيت، شرايط ناگوار زندگي ماشيني و عدم ايجاد ارتباط همگن با آن ، بروز مسائل ،  اختلافات و مشكلات خانوادگي ،  نگراني از آينده شغلي و تحصيلي ،  فقدان اعضاي خانواده ، كم توجهي به مسائل ديني و معنوي. عدم آمادگي در مواجه با خطر احتمالي از قبيل بيماري ،  فوت ،‌ حادثه ناگوار جنگ و سيل و زلزله ، براي خويش و نزديكان ، نحوة كسب آموزش هاي تربيتي غلط در چگونگي برخورد با اضطراب است.    

  توصیف وضیعت و بیان مساله:

اینجانب       ، دارای مدرک لیسانس فیزیک ، مدت       سال سابقه خدمت در نظام مقدس آموزش و پرورش را دارم. پژوهش حاضر مربوط به دانش آموزان آموزشگاه        می باشد.   میثم دانش آموز پایه ی اول متوسطه آموزشگاه امام خمینی می باشد .میثم دارای قدی متوسط و اندامی ظریف است، مذهب او شیعه و در خانواده ی چهار نفری زندگی میکند.میثم فرزند اول خانواده است. میثم در کلاس تقریبا کم حرف و آرام است و هیچ ذوقی در کلاس برای یادگیری مراحل تمرینات نشان نمیدهد و گاهی آنقدر با اضطراب با شرایط مواجه میشود که باعث اختلال و عدم توجه دیگران و حتی اضطراب دیگران هم میشود. معمولاً حرفهایش و ظاهرش هم نوعی با نا خوشنودی و استرس همراه است. با مشاهده ی رفتار او و با توجه به تاثیر رفتارش در کلاس و اهمیت درس فیزیک در جامعه ی کنونی بر آن شدم تا علل بروز این رفتار ها را بیابم و برای بهتر شدن وضعیت او راه کارهایی طراحی کنم



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک مالی به ایتام و کودکان بی سرپرست

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
dabir-fizik0_594596_2616.zip36.6k