اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی
دسته بندی محصولات
کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

اقدام پژوهی چـگونه توانستم كژ رفتاري هاي اخلاقي اجتماعي را در دانش آموزانم از بین ببرم؟

اقدام پژوهی چـگونه توانستم كژ رفتاري هاي اخلاقي اجتماعي  را در دانش آموزانم از بین ببرم؟

دانلود اقدام پژوهی چـگونه توانستم كژ رفتاري هاي اخلاقي اجتماعي  را در دانش آموزانم از بین ببرم؟ بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 26

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

چكيده 

امروز، در نقاط مختلف دنيا، افراد زيادي از اختلالات اجتماعي رنج مي‌برند و بيماري‌هايي چون افسردگي، اضطراب، پرخاشگري همچون بيماري سرماخوردگي روز به روز شايع‌تر گشته، سلامت اجتماعي افراد را به خطر افكنده است. اختلالات اجتماعي فرصت زندگي مفيد و سالم را از افراد گرفته و عملكردهاي رفتاري آنان را دگرگون ساخته و زندگي را چون كلافي سردرگم ساخته است و افراد معني زندگي را به درستي درك نمي‌كنند. ازآنجا كه هر معلولي از علتي نشأت مي‌گيرد پس عدم سلامت اجتماعي نيز داراي علت يا عللي مي‌باشد و از طرفي پيشگيري از بيماري مقدم بر درمان است. نتايج اين تحقيق گوياي اين مطلب است كه: 1-  بين سن دانش‌آموز و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود دارد. 2-   بين شغل والدين و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود ندارد. 3-  بين تحصيلات والدين و پرخاشگري فرزندان همبستگي معني‌داري وجود ندارد. 4- همچنين بين سن والدين و پرخاشگري فرزندان، بين جمعيت خانواده و افسردگي        فرزندان و بين فقدان والدين و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود ندارد. 5- بين موقعيت تحصيلي دانش‌آموز و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود دارد.    

   توصیف وضع موجود

اینجانب ………….. ، مدیر مدرسه   …….. ، مدت 24 است که سمت های مختلف در نظام مقدس آموزش و پرورش خدمت می کنم و افتخار می کنم که توانسته ام دانش آموزانی به این مملکت تحویل بدهم که باعث مباهات خود و کشور ایران بوده اند . پژوهش حاضر مربوط به سال تحصیلی که گذشت  می باشد و مدرسه مورد پژوهش ، آموزشگاه ………….. می باشد .   مشکل اساسی که موجب انگیزس پژوهش من گردیده  نوع و کیفیت تعامل دانش آموزان با یکدیگر در محیط کلاس و مدرسه می باشد این وضعیت را بیشتر در دانش آموزان پایه سوم می بینم .به خصوص دو نفر از دانش آموزان کلاس سوم رابطه خوبی با هم ندارند و همیشه سعی به تحقیر یکدیگر دارند و بیشتر وقت شان به جر و بحث با هم می گذرد حتی  وقتی بچه ها در حیاط بودند یکی از آنها وسایل دیگری را روی زمین ریخته بود که هردو با واکنش شدید معاون مواجه شدند .از این رومی خواهم با این پژوهش مشکل آنان را برطرف نمایم


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
modiir_598091_3153.zip29.6k