اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی
دسته بندی محصولات
کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

تحقیق آماده ی درس آموزش مفاهیم قرآنی به کودکان پیش دبستانی پودمان مهارتهای آموزش پیش دبستانی

تحقیق آماده ی  درس آموزش مفاهیم قرآنی به کودکان پیش دبستانی پودمان مهارتهای آموزش پیش دبستانی

دانلود تحقیق آماده ی   درس آموزش مفاهیم قرآنی به کودکان پیش دبستانی پودمان مهارتهای آموزش پیش دبستانی بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 23

موضوع تحقیق : چالش ها ، مشكلات و موانع در رابطه با غلبه بر مشكلات آموزش رياضي و ذكر راهكار ها و پيشنهادات

  این تحقیق بسیار کامل و جهت ارائه به دانشگاه علمی کاربردی و شامل موارد زیر می باشد :  مقدمه   سوابق تحقیق  متن تحقیق  نتیجه گیری  پیشنهادات   منابع و ماخذ

مقدمه

آموزش قران در دوره پيش از دبستان ضروري  و امکان پذير است ، آموزش اوليه قران را از سنخ زبان آموزي بوده وبا استناد به تجربه هاي عملي کودک در زمينه کسب مهارتهاي زباني و تجربه هاي آموزش قران پيش از آموزش رسمي در تاريخ گذشته کشورمان و تجربه برخي از نهاد هاي مردمي در دههاي اخير امکان اموزش قران در کودکي را مورد تاکيد قرار دارد .(همان منبع)بايد توجه داشت که اين امکان  و ضرورت و تاثير اين آموزش ها پس از سالها اجرا شدن در مراکز پيش دبستاني  با توجه به تغيير برنامه آموزش فارسي در کلاس اول مورد تامل و بررسي است. البته آموزش قران براي فارسي زبانان در ابتدا سهل و آسان به نظر ميرسد ولي در عمل با مشکلاتي روبه رو ميشود. آسان به نظر ميرسد چون حروف و حرکات هر دو زبان تقريبا يکي است. مشکل است چون از يک سو قران آموز هيچ گون آشنايي قبلي با الفاظ و کلمات آن – بر خلاف زبان فارسي که زبان مادري اوست- ندارد و نيز در خواندن قران با اعراب و اتصالات ، حروف ناخوانا و برخي ويژگي هاي ديگر که با زبان فارسي تفاوت دارد ، رو به روست و از سوي ديگر وقتي آموزش همراه با فهم نباشد، دانش آموزان هر چند ابتدا با علاقه کار را شروع کنند اما به تدريج انگيزه آموختن را از دست مي دهند. چون آموختن هر زباني در چهار مرحله گوش دادن ، گفتن ، خواندن و نوشتن انجام ميشود و آموختن هر کدام از ارکان زبان همراه با فهم است.ولي عموما مرحله اول آموختن قران چنيني نيست . در آموزش قران دانش آموزان گوش ميکنند و مي خوانند ولي نمي فهمندو گفتن و نوشتن نيز معمولا در کار نيست. (انوشه پور و همکاران 1384ص4)بنابراين لازم است برنامه هاي آموزش قران مورد بررسي و تجديد نظر قرار گيرد. یکی دیگر از نکاتی که در آموزش قران در دوران کودکی باید مورد تامل قرار گیرد توجه به ویژگی های کودک و استفاده از قالب های مورد علاقه کودک نظیر بازی ُ کاردستیُ شعر و قصه و .... در آموزش است.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
3_600870_4531.zip147.1k